PLEASE HELP (URGENT!)
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
- Signaler un contenu inapproprié
le 29-10-2010 17:31
Hello everybody. Sorry i cannot speak french. I would need your help to translate from english to french. Could anyone help me please?
Here is the frase to translate:
Hello, there is a problem with the shipping cost. If you are in France (and i have to ship in France) the shipping price would be 14,00 euro for a total of 33,99 euro (19,99+14,00). If you have some friend in Italy and i could ship to Italy the shipping cost would be only 5 euros for a total of 24,99 euro. Unfortunatelly this the italian postal price for the international shipping. Anyway if i could send the book in Italy everything will be ok. Let me know Tnx, Micole
PLEASE HELP (URGENT!)
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
le 29-10-2010 18:33
Translation into French
Bonjour,il ya un problème avec l'expédition.Si vous résidez en France ( si l'expédition doit se faire vers la France) le prix d'envoi sera de 14,00 euros et le prix total 33,99 euros (14,00 + 19,99) . Si vous avez des amis en Italie et que j'expédie en Italie ,le prix d'envoi sera de 5,00 euros et le total 24,99 euros . Je suis désolée du coût d'expédition à l'international depuis l'Italie et si je pouvais envoyer le livre en Italie ,tout serait OK .
Merci de me tenir au courant de votre décision .
PLEASE HELP (URGENT!)
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
le 29-10-2010 19:06
Merci beaucoup to both of you 😉