annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Je reçois un message assez curieux je pense que c'est une arnaque, merci de me tenir informé

eBay eBay sent this message to [information rétirée] Your registered name is included to show this message originated from eBay.
Payment Received - eBay item #1c34d9f179  iPad 5  - 64 GB - Wifi 3G

Hello Dear Customer,
Your payment has been received for the following item. If extra shipping charges is required per our ad and not received (for all military addresses/AK/PR/PO Box and other U.S.territories outside of the 48 states), we may contact you shortly. Be sure your Ebay registered address and contact phone number is accurate as the order will be processed as such.
Item title: Ipad first generation 64Gb + WiFi + 3G Web Address: [information rétirée] Item number: [information rétirée] Your total: $99.99
Your business is much appreciated. Let us know we can further assist you. Thank you.
Crescent Support Team Monday-Friday 8:00am to 5:00pm PST** [information rétirée]

Email reference id: [information rétirée] Please don't remove this number. eBay customer support may ask you for this number, if you should need assistance

[information rétirée] to protect yourself from spoof (fake) emails.
Another eBay member sent this email to [information rétirée] through the eBay platform. eBay takes no liability for the sending of this email or its content
Visit our [information rétirée] f you have any questions.
You can [information rétirée] as unsolicited (spam/spoof) email.
Copyright © 2010 eBay Inc. All Rights Reserved. Designated trademarks and brands are the property of their respective owners. eBay and the eBay logo are trademarks of eBay Inc. eBay Inc.[information rétirée]

Solutions approuvées (0)

Réponses (2)

Réponses (2)

Bonsoir,

Vous transférez de suite  cet email à spoof@ebay.com..

et ils vous diront ce qu'il en est réellement, sous 24h (au pire 48 H)

Perso, je pense qu'il est faux, car les vais emails de eBay vous appellent par votre nom et non par "dear Customer"...

Cordialement

Bonjour !

Ce forum étant une plateforme de support technique entre utilisateurs seulement, vous ne recevrez pas de réponse directe d'eBay ici.

Si vous désirez contacter l'équipe technique d'eBay, je vous invite à consulter la page « Service clients » (en haut de page, à droite), où vous trouverez les coordonnées du support par email ou téléphone par exemple.

N'hésitez pas en tous cas à nous faire part de vos avancées !

Cordialement,
wilfelix13