J'ai acheté un objet payé Paypal (prix de l'objet + shipping + droits d'importation) La date limite de réception était le 22 octobre. Ne l'ayant pas reçu à cette date, j'ai contacté le vendeur qui m'a indiqué l'avoir envoyé à l'adresse indiquée (centre Pitney Bowes, Kentucky USA). Le vendeur m'a transmis le bordereau d'envoi à cette adresse avec le tracking number Le suivi avec le tracking number reste toujours inactif, et "suite au COVID 19, attendez. J'ai envoyé le mail suivant à GLOBAL SHIPPING SUPPORT en charge du transport et des frais d'importation (que j'ai payés) Mail envoyé à GLOBAL SHIPPING SUPPORT I ordered and payed (price, shipping and import charges) Monday september 21 2020. The order number is 04-05769-96692 The delivery date expected was 10 / 22 oct The item number is 223839723922 The seller did the shipping to Erlanger KY41025 sep 23. Tracking number UPAAD000000018933169 When I tracked this evening the item on Pitney Bowes, the information is now : Added to data base 23/10/2020 21H47 Last update 23/10/2020 22H15 Estimated delivery period 24/10/2020 – 13/11/2020 Could you confirm that the parcel is not lost, but the delivery only delayed ? Retour par Webmaster: THIS MAILBOX IS NO LONGER MONITORED AND YOU WILL NOT RECEIVE A RESPONSE Thank you for contacting Pitney Bowes Global Ecommerce Client Services. You have reached an unmonitored email account. If you are an end customer inquiring about an item purchased or sold through ebay, please contact your seller or ebay directly for further support. If you are a Pitney Bowes Merchant or Logistics provider and feel you've received this message in error, please contact your Pitney Bowes account liaison directly. Que faire, avant que la pandémie COVID 19 touche à sa fin ???
... Afficher plus