Voila la suite.
Il n'a pas reçu le colis et me demande de renvoyer le jeu avant d'avoir eu le retour du colis à mes frais of course.
Je lui explique que n'ayant pas reçu ses mails où pas vu ce n'est pas possible mais que dès le retour du colis je le rembourse sauf les frais de port. Je lui demande aussi pourquoi ayant livré à l'adresse indiqué sur Ebay son ami n'a pas eu la visite du facteur.
Voici la réponse de mon ami napolitain.
I give fantasy name to ebay (I don't want to give my name to everyone). Ebay rules says that you can choose different address to ship and receive what you purchase, the nickname and default address is useful only to register and to pay.
When I win a bid, I can decide where to receive the item I won, I told this address to you in 3 different email (ebay, paypal message, and gmail private) and I have here all 3 email as a proof (ebay can check this, and can chack my default address profile). I think that you must re-ship the game to the correct address as I requested, if you want you can refund the whole price including delivery cost of course.
Let's decide togheter what to do, but I'm afraid I can't lose money (delivery cost) because you don't read email and respect my request.
Let's try to solve this matter as soon as possible, thanks!
ciao
skype me at: "marioxxxx" if you want
vous pensez qu'il cherche encore à m'embrasser ?